Polityka prywatności strony internetowej
mobilnyserwisrowerowy.waw.pl
POSTANOWIENIA OGÓLNE
Administratorem danych osobowych
zbieranych za pośrednictwem strony internetowej
mobilnyserwisrowerowy.waw.pl jest Albert Młynarczyk wykonujący
działalność gospodarczą pod firmą Rowery & Fitness Albert
Młynarczyk, adres siedziby: 05-510 Konstancin-Jeziorna, ul. Kierszek nr
12B, adres do doręczeń: 05-510 Konstancin-Jeziorna, ul. Kierszek nr 12B,
NIP: 1230478289, REGON: 141027998, wpisaną do Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej, adres poczty elektronicznej:
albertserwis@wp.pl, będący jednocześnie Usługodawcą, zwany dalej
"Administratorem".
Dane osobowe zbierane przez
Administratora za pośrednictwem strony internetowej są przetwarzane
zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych), zwane dalej RODO oraz ustawą o ochronie danych
osobowych z dnia 10 maja 2018 r.
RODZAJ PRZETWARZANYCH DANYCH OSOBOWYCH, CEL I ZAKRES ZBIERANIA DANYCH
CEL PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA.
Administrator przetwarza dane osobowe za pośrednictwem strony
mobilnyserwisrowerowy.waw.pl w przypadku:
skorzystania przez użytkownika z
formularza kontaktowego. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6
ust. 1 lit. f) RODO jako prawnie usprawiedliwiony interes
Administratora.
zapisania się przez użytkownika do
Newslettera w celu przesyłania informacji handlowych drogą
elektroniczną. Dane osobowe są przetwarzane po wyrażeniu odrębnej zgody,
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
RODZAJ PRZETWARZANYCH DANYCH OSOBOWYCH. Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych użytkownika:
Imię i nazwisko,
Adres e-mail,
Numer telefonu,
OKRES ARCHIWIZACJI DANYCH OSOBOWYCH. Dane osobowe użytkowników przechowywane są przez Administratora:
w przypadku, gdy podstawą
przetwarzania danych jest wykonanie umowy, tak długo, jak jest to
niezbędne do wykonania umowy, a po tym czasie przez okres odpowiadający
okresowi przedawnienia roszczeń. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi
inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć, a dla roszczeń o
świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem
działalności gospodarczej - trzy lata.
w przypadku, gdy podstawą
przetwarzania danych jest zgoda, tak długo, aż zgoda nie zostanie
odwołana, a po odwołaniu zgody przez okres czasu odpowiadający okresowi
przedawnienia roszczeń jakie może podnosić Administrator i jakie mogą
być podnoszone wobec niego. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi
inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć, a dla roszczeń o
świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem
działalności gospodarczej - trzy lata.
Podczas korzystania ze strony
internetowej mogą być pobierane dodatkowe informacje, w szczególności:
adres IP przypisany do komputera użytkownika lub zewnętrzny adres IP
dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, typ
systemu operacyjnego.
Od użytkowników mogą być także
gromadzone dane nawigacyjne, w tym informacje o linkach i odnośnikach, w
które zdecydują się kliknąć lub innych czynnościach, podejmowanych na
stronie internetowej. Podstawą prawną tego rodzaju czynności jest
prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
polegający na ułatwieniu korzystania z usług świadczonych drogą
elektroniczną oraz na poprawie funkcjonalności tych usług.
Podanie danych osobowych przez użytkownika jest dobrowolne.
Dane osobowe będą przetwarzane także w
sposób zautomatyzowany w formie profilowania, o ile użytkownik wyrazi
na to zgodę na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Konsekwencją
profilowania będzie przypisanie danej osobie profilu w celu podejmowania
dotyczących jej decyzji bądź analizy lub przewidywania jej preferencji,
zachowań i postaw.
Administrator dokłada szczególnej
staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w
szczególności zapewnia, że zbierane przez niego dane są:
przetwarzane zgodnie z prawem,
zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami,
merytorycznie poprawne i adekwatne w
stosunku do celów, w jakich są przetwarzane oraz przechowywane w
postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej
niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.
UDOSTĘPNIENIE DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe użytkowników
przekazywane są dostawcom usług, z których korzysta Administrator przy
prowadzeniu strony internetowej. Dostawcy usług, którym przekazywane są
dane osobowe, w zależności od uzgodnień umownych i okoliczności, albo
podlegają poleceniom Administratora co do celów i sposobów przetwarzania
tych danych (podmioty przetwarzające) albo samodzielnie określają cele i
sposoby ich przetwarzania (administratorzy).
Dane osobowe użytkowników są przechowywane wyłącznie na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).
PRAWO KONTROLI, DOSTĘPU DO TREŚCI WŁASNYCH DANYCH ORAZ ICH POPRAWIANIA
Osoba, której dane dotyczą, ma prawo
dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania,
usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych,
prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na
podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Podstawy prawne żądania użytkownika:
Dostęp do danych – art. 15 RODO
Sprostowanie danych – art. 16 RODO.
Usunięcie danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) – art. 17 RODO.
Ograniczenie przetwarzania – art. 18 RODO.
Przeniesienie danych – art. 20 RODO.
Sprzeciw – art. 21 RODO
Cofnięcie zgody – art. 7 ust. 3 RODO.
W celu realizacji uprawnień, o których mowa w pkt 2 można wysłać stosowną wiadomość e-mail na adres: albertserwis@wp.pl.
W sytuacji wystąpienia przez
użytkownika z uprawnieniem wynikającym z powyższych praw, Administrator
spełnia żądanie albo odmawia jego spełnienia niezwłocznie, nie później
jednak niż w ciągu miesiąca po jego otrzymaniu. Jeżeli jednak - z uwagi
na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań – Administrator nie
będzie mógł spełnić żądania w ciągu miesiąca, spełni je w ciągu
kolejnych dwóch miesięcy informując użytkownika uprzednio w terminie
miesiąca od otrzymania żądania - o zamierzonym przedłużeniu terminu oraz
jego przyczynach.
W przypadku stwierdzenia, że
przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, osoba, której dane
dotyczą, ma prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych.
PLIKI "COOKIES"
Strona Administratora używa plików „cookies”.
Instalacja plików „cookies” jest
konieczna do prawidłowego świadczenia usług na stronie internetowej. W
plikach „cookies" znajdują się informacje niezbędne do prawidłowego
funkcjonowania strony, a także dają one także możliwość opracowywania
ogólnych statystyk odwiedzin strony internetowej.
W ramach strony stosowane są rodzaje plików "cookies": sesyjne i stałe
„Cookies” „sesyjne” są plikami
tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika
do czasu wylogowania (opuszczenia strony).
„Stałe” pliki „cookies”
przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika przez czas określony w
parametrach plików „cookies” lub do czasu ich usunięcia przez
użytkownika.
Administrator wykorzystuje własne
pliki cookies w celu lepszego poznania sposobu interakcji użytkownika w
zakresie zawartości strony. Pliki gromadzą informacje o sposobie
korzystania ze strony internetowej przez użytkownika, typie strony, z
jakiej użytkownik został przekierowany oraz liczbie odwiedzin i czasie
wizyty użytkownika na stronie internetowej. Informacje te nie rejestrują
konkretnych danych osobowych użytkownika, lecz służą do opracowania
statystyk korzystania ze strony.
Użytkownik ma prawo zadecydowania w
zakresie dostępu plików „cookies” do swojego komputera poprzez ich
uprzedni wybór w oknie swojej przeglądarki. Szczegółowe informacje o
możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w
ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Administrator stosuje środki
techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych
osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych
ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem
osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną,
przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów oraz zmianą,
utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
Administrator udostępnia odpowiednie
środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby
nieuprawnione, danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną.
W sprawach nieuregulowanych niniejszą
Polityką prywatności stosuje się odpowiednio przepisy RODO oraz inne
właściwe przepisy prawa polskiego.